Hodočašće u Međugorje župljana župe Uzvišenja Svetog Križa, Kravarsko

datum: 16.10.2017.

Protekloga mjeseca skupina hodočasnika iz župe Uzvišenja Svetog Križa, Kravarsko hodočastila je u Međugorje.  Odmah po dolasku u Međugorje zaputili su se na Brdo ukazanja uz zajedničku molitvu krunice.

Župljani župe zajedno sa svojim župnikom u petak 22. rujna krenuli su ujutro u 7 sati put prema Međugorju. Na pola puta točnije u Skradinu kao i svake godine stali smo i imali misu, pozdravili smo Majku Božju Skradinsku, a kasnije nam je župnik Gabrijel Jagarinec ispričao malo o povijesti crkve i mjesta. Nakon toga imali smo mali odmor, a zatim smo nastavili put prema našem odredištu. Kada smo stigli u Međugorje, svi zajedno uz molitvu krunice popeli smo se na Brdo ukazanja. Kada je svatko od nas završio sa svojom pobožnošću spustili smo se do autobusa i zatim se smjestili na počinak. U subotu ujutro nakon doručka išli smo na brdo Križevac, gdje smo uz postaje Križnog puta izmolili sve krunice. Iza ručka bilo je slobodno vrijeme, zatim ispovijed i misa u 18 sati. A ono što je očito svima bilo najljepše to je samo klanjanje pred Presvetim u 21 sat. U nedjelju svi smo zajedno bili na Euharistiji i zatim smo krenuli prema domovini. Uz put smo posjetili Zadar i vratili se navečer svojim kućama radosni i napunjeni milošću ”, stoji na stranici župe Uzvišenja Svetoga Križa.